Rudolf

Rudolficon
Rudolf (LF2)
Rudolf
Liczba umiejętności: 5
Frakcja: Dobro
Występowanie: Little Fighter 1, Little Fighter 2
Typ: Postać podstawowa

Rudolf – jako jedyna postać w grze posiada 2 typy broni – shurikeny i dwie katany. Należy do postaci podstawowych. Po jego wyglądzie i po stylu walki można domyślić się że jest ninją. Posiada 5 umiejętności które znacznie ułatwiają mu walkę z przeciwnikami.

Rudolf (LF1)

Rudolf w Little Fighter 1

Cechy Edytuj

  • Jest bardzo szybki, dzięki czemu łatwo może uciec rywalowi;
  • potrafi stawać się niewidzialny – przeciwnicy nie mogą mu nic zrobić, ale on może ich atakować;
  • potrafi robić klony;
  • może zmieniać się w inne postacie łapiąc je za fraki.

Umiejętności Edytuj

Atak z powietrza
  • Kombinacja: Obrona + → + Skok
  • Koszt MP: 0 MP
Atak z powietrza
Dzięki tej umiejętności można ogłuszyć wroga (sprawić, żeby się kiwał).
Wielokrotny rzut
  • Kombinacja: Obrona + → + Atak (Atak + Atak…)
  • Koszt MP: 20 MP
Multiple Ninja Star
Atak obszarowy, za każdym razem rzucane jest 5 shurikenów. Tego ataku można również używać do obrony przed przeciwnikami i niszczenia wrogich pocisków.
Klony Jutsu
  • Kombinacja: Obrona + ↓ + Skok
  • Koszt MP: 70 MP
Klony
Ta umiejętność tworzy 2 klony postaci. Posiadają one duże obrażenia, lecz mają bardzo małą ilość HP.
Niewidzialność
  • Kombinacja: Obrona + ↑ + Skok
  • Koszt MP: 70 MP
Niewidzialność
Dzięki tej umiejętności postać staje się niewidzialna i nietykalna przez kilkanaście sekund, jest to przydatne podczas walki.
Przemiana
  • Kombinacja: Złap przeciwnika + Obrona + Skok + Atak
  • Koszt MP: 30 MP
Przemiana
Dzięki tej umiejętności Rudolf zmienia się w przeciwnika i zdobywa wszystkie jego moce.