FANDOM

Hphud

Pasek HP w grze

Punkty życia, inaczej HP (ang. health points) wyrażają wytrzymałość postaci na ataki, odbierające konkretną ilość HP.

Ilość naszych punktów życia określa czerwony pasek na górze ekranu przy każdej postaci. W większości trybów gry każda postać na początku ma 500 punktów życia. Wyjątkiem są Stage Mode i Battle Mode, gdzie większość napotkanych postaci ma mniej punktów życia, a bossowie więcej.

W przypadku gdy przeciwnik odbierze nam pewną ilość HP pojawia się ciemnobordowy pasek. Wraz z upływem czasu nasze hp będzie się regenerować (1 HP na sekundę), aż dojdzie do końca bordowego paska. Proces ten można znacznie przyspieszyć - John, Sorcerer i Jan potrafią leczyć (jednak nie odnowią więcej życia, niż do końca bordowego paska). Punkty życia można również zregenerować pijąc mleko, jednak w tym przypadku nie ma ograniczeń - zdrowie można odnowić poza granice bordowego paska.

Ciekawostki Edytuj

  • Zdrowie można zregenerować też za pomocą przycisku F7 jednak nie działa to w trybie Stage Mode, a po naciśnięciu klawisza zdrowie regeneruje się u każdej postaci.