W Little Fighter 2 możliwe są trzy przemiany postaci.

Przemiana Louisa w Louisa Ex'a Edytuj

Co zrobić, by się przemienić?

Trzeba Louisem mieć mniej niż 33% HP i użyć kombinacji klawiszy OBRONA + SKOK + ATAK, aby zamienić się w Louisa EX'a. Efektem tej przemiany jest powstanie 5 elemnetów zbroi jako broni ciężkiej oraz fala uderzeniowa, która zadaje obrażenia i odpycha przeciwników.

Przemiana w Firzena (fuzja) Edytuj

Co zrobić, by się przemienić?

Klawisze: Obrona + Skok + Atak
Kiedy Firen i Freeze mają mniej niż 33% życia i wbiegną na siebie powstaje wielki wybuch a jeden z graczy przejmuje kontrolę nad nową postacią - Firzen. HP Firzena jest sumą HP Freeze'ego i Firena. Po jakimś czasie rozdziela się na Freeze'ego i Firena, każdy otrzymuje po połowie HP Firzena. Firzen posiada  magiczną tarczę, która odbija wszystkie magiczne kule przeciwnika (prócz Juliana) i skierowuje je w stronę wroga. Firzen posiada także bardzo efektywne czary, takie jak wielki wybuch, deszcz żywiołów oraz promień światła, którymi zadaje bardzo duże obrażenia. Jeżeli fuzje wykonał gracz i komputer to kontrola nad Firzenem automatycznie należy do gracza ,a jak dwóch graczy kontrolę przejmuje losowy gracz.

Przemiana Rudolfa w dowolną postać Edytuj

Co zrobić, by się przemienić?

Klawisze: Obrona + Skok+ Atak
Rudolf musi zranić przeciwnika do tego stanu, żeby ten zaczął się chwiać. Wtedy należy złapać go za fraki i wcisnąć kombinację klawiszy. Zmienimy się w ten sposób w postać nieprzyjaciela i będziemy posiadać jego moce. Efekt ten można odwrócić, ponownie używając kombinacji klawiszy - nasza postać wróci do podstawowej formy, jaką jest Rudolf.