FANDOM

Postacie podstawowe

Postacie dzielimy na dwa typy: podstawowe oraz dodatkowe (jako przeciwnicy w stage'ach), dostępne także po wpisaniu kodu.

Deep

To silna postać, ale niestety wolna. Walczy za pomocą miecza i potrafi zadawać naprawdę spore obrażenia. Deep ma jeden atak na krótki dystans , ale najczęściej walczy w bezpośrednim starciu.

John

John jest czarodziejem, umie tworzyć kule energii, dysk samonaprowadzający oraz tarczę, która chroni przed większością ataków. Potrafi również leczyć.

Henry

Henry posiada łuk i robi z niego pożytek w trudnych sytuacjach. Co za tym idzie, jest postacią walczącą głównie na dystans. Umie odpychać przeciwników. Henry potrafi także zagrać na magicznym flecie Sonatę Śmierci, która sprawia, że przeciwnicy unoszą się w powietrze tracąc jednocześnie HP.

Rudolf

Ninja. Posiada dwie katany, atakuje także shurikenami na dystans. Potrafi robić się niewidoczny na krótki czas, do jego zdolności należy także klonowanie oraz zamiana w przeciwnika.

Louis

Posiada zbroję, jest dosyć silny, ale wolny. Potrafi skakać wyżej niż większość postaci. Jednym z jego ataków specjalnych jest odepchnięcie na dystans. Gdy ma mniej niż 33% HP, może ściągnąć zbroję i zamienić się w Louisa Ex.

Firen

Firen włada ogniem. Posiada oryginalne umiejętności związane z mocą płomieni. Jego najsilniejszym atakiem jest wybuch, zabierający sporo HP. Poza tym atakuje za pomocą ognistych kul , ognistego podmuchu oraz ognistego biegu.

Freeze

Postać władająca lodem, a co za tym idzie potrafi zamrażać przeciwników. Potrafi stworzyć lodowy miecz, przywołać mroźną wichurę, a także atakować za pomocą lodowej kuli.

Dennis

Dobry wojownik i mistrz walki nogami. Jego kopniaki zadają dużo obrażeń i łatwo można je łączyć w komba. Tworzy także samonaprowadzającą kulę energii. Poza tym ma jeszcze zwykłe, słabe kule.

Woody

Mocna postać, posiada dobre ataki specjalne, głównie oparte na kopnięciach. Umie puszczać dwie energetyczne kule. Woody potrafi się także teleportować.

Davis

Davis to mistrz walki na pięści. Jest szybki i silny. Jego ciosy są bardzo mocne i zabierają dużo punktów życia. Walczy głównie w zwarciu, ale posiada też dosyć słabe kule energii, które wystrzeliwuje z dużą szybkością.