Witam. W tym poradniku pokażę wam, jak zacząć grę w Little Fighter 2. Zapraszam!

Legenda Edytuj

  • A – klawisz "attack" (atak)
  • S – Klawisz "jump" (skok)
  • O – klawisz "defend" (obrona)
  • ↑ – Góra
  • ↓ – Dół
  • ← – Lewo
  • → – Prawo

Przygotowania do gry Edytuj

Najpierw, musimy ściągnąć Little Fighter 2 (wersję 1.9c lub 2.0a, polecam 2.0a) ze strony lf2.net i zainstalować. Potem, jeżeli nie jesteśmy za dobrze zaznajomieni z językiem angielskim, to pobieramy spolszczenie (działające tylko z wersją 1.9c). Po uruchomieniu gry, klikamy na "control settings", aby ustawić sterowanie i zmienić naszą nazwę. Aktualna kombinacja klawiszy powinna być odpowiednia. Kiedy już wszystko ustawiliśmy, to klikamy "ok" a potem w "start game".

Jak grać? Edytuj

Po kliknięciu w "start game" gra się będzie ładowała, ale nie trwa to długo. Po załadowaniu, pokaże nam się właściwe menu gry. UWAGA! W tym miejscu nie będziemy używać myszki do nawigacji, lecz klawiszy – A to akceptuj, S to anuluj oraz ←, →, ↑ i ↓. Wchodzimy w "VS mode", po czym wciskamy A. Otworzy nam się okienko wyboru bohatera. Klawiszami ← i → wybieramy bohatera, poczym wciskamy A (uwaga! Nie bierzcie Template!). Po wybraniu bohatera, musimy poczekać 5 sekund (można skrócić czekanie wciskając S). Potem, wyskoczy nam okienko wyboru przeciwników. Radzę wybrać jednego. Wciskamy A. Pojawi nam się drugie okienko, identyczne jak pierwsze. Wybieramy przeciwnika, z ktorym chcemy walczyć, poczym wciskamy dwa razy A. Wyskoczy nam okienko w lewym górnym rogu. W tym okienku ustawiamy planszę, poziom trudności jak i rozpoczynamy grę.

Pierwsza walka Edytuj

Po wciśnięciu A na Fight! od razu rozpoczyna się walka. Na początek jesteśmy na krótki czas nietykalni. Pierwsza walka będzie naprawdę trudna dla większości osób – boty będą mogły używać specjalnych ataków, a ty jeszcze ich nie umiesz. Tutaj jest lista podstawowych umiejętności, które mają wszystkie postacie.

  • Atakowanie/podnoszenie przedmiotów/rzucanie nimi – A.
  • Skok – S.
  • Blok i przygotowanie do specjalnego ataku – O.
  • Bieganie – dwa razy ← lub →.
  • Turlanie się – Bieg + O (przydaje się do unikania ataków).
  • Wyskok z biegu – Bieg + S.
  • Silny atak (powalający przeciwnika) – Bieg + A lub Bieg + S + A lub S + A.
  • Chwytanie – przeciwnik musi się chwiać (zwykle wystarczy go walnąć 3 razy pod rząd) + ← lub →, aby do niego podejść.
  • Rzucanie – Chytanie + ← lub →.

Należy również zwrócić uwagę na klawisze funkcji. Jeśli znudzi ci się walka z przeciwnikiem, wypróbuj inne tryby gry.

Poradnik autorstwa: Runuberhax.exe (tablica wiadomości)