FANDOM

Little Fighter 2

Logo Little Fighter 2
Logo Little Fighter 2
Gatunek: Bijatyka
Producent: Marti Wong, Starsky Wong
Data wydania: 1999
Aktualna wersja: 2.0a

Little Fighter 2 (LF2) – popularna darmowa bijatyka, druga część Little Fightera. Została stworzona w roku 1999 przez Martiego Wonga i Starsky'ego Wonga. Od tamtego czasu gra przeszła serię poprawek, by dojść do tego, czym jest dzisiaj.

Little Fighter 2 umożliwia grę do 4 osób na jednym komputerze i maksymalnie do 8 postaci razem, biorąc pod uwagę grę przez internet i bohaterów kontrolowanych przez komputer. Postacie mogą być sterowane za pomocą klawiatury lub pada. Klawisze odpowiedzialne za kontrolowanie postaci można ustawić w menu konfiguracji.

LF2 oferuje nam pięć trybów gry.

W Little Fighter 2 postacie kontroluje się za pomocą klawiszy odpowiadających za górę, dół, prawo i lewo. Przyciski ataku, skoku i obrony służą do wykonywania poszczególnych akcji. Atakowanie innej postaci powoduję utratę jej punktów życia. Niemal każdy bohater posiada także ataki specjalne, których można używać poprzez wykonanie odpowiedniej kombinacji klawiszy. Każdy z nich zużywa punkty many, niektóre wykorzystują dodatkowo punkty życia.

W grze można znaleźć pomocne w walce przedmioty, od czasu do czasu spadające z nieba.

Nagrody Edytuj

Little Fighter 2 zdobył kilka nagród serwisów internetowych. Są to:

  • Nagroda Yahoo! Hongkong Buzz 2004
  • Jedna z najbardziej popularnych gier serwisu download.com do roku 2005
  • PC World – jedna ze 101 Fantastic Freebies 2008

Linki do pobrania Edytuj