FANDOM

Firen

Firenicon
Firen (LF2)
Firen
Liczba umiejętności: 4
Frakcja: Dobro
Występowanie: Little Fighter 2
Typ: Postać podstawowa

Firen – włada żywiołem ognia. Jeśli chodzi o szybkość i siłę prezentuje się dosyć przeciętnie, ale jego ataki specjalne palą przeciwników i ciężko się z nich wyplątać, gdy są łączone w kombinacje.

Cechy Edytuj

  • jego ciosy palą przeciwników masowo;
  • ma kilka dobrych ataków do starć bezpośrednich.

Umiejętności Edytuj

Kula ognia
  • Kombinacja: Obrona + → + Atak (+ Atak + Atak)
  • Koszt MP: 15 MP
Kula ognia
Kule ognia mogą być łączone w jednej sekwencji, zawierającej 3 kule. Jedna z dwóch najczęściej używanych umiejętności w kombinacjach.
Ognisty bieg
  • Kombinacja: Obrona + → + Skok
  • Koszt MP: 15+ MP
Ognisty bieg
Atak, nazywany także "biegiem poparzonego". Firen zaczyna płonąć i biec w wybranym przez ciebie kierunku, pozostawiając za sobą ognisty ślad. Gdy przeciwnik wejdzie w pozostawiony przez niego ogień, otrzymuje obrażenia od ognia.
Podmuch ognia
  • Kombinacja: Obrona + ↓ + Skok
  • Koszt MP: 30+ MP
Podmuch ognia
Firen tworzy płomień i popycha go dmuchnięciem w wybraną przez ciebie stronę. Ogień odrzuca przeciwnika na sporą odległość. Jedna z dwóch najczęściej używanych umiejętności w kombosach.
Wybuch
  • Kombinacja: Obrona + ↑ + Skok
  • Koszt MP: 60 MP
  • Koszt HP: 40 HP
Wybuch
Ta umiejętność zadaje sporo obrażeń. Dobrze wykonana eksplozja to klucz do zwycięstwa! Firen przeznacza na wybuch kilka punktów życia, więc gdy ma mało hp, nie może wybuchać.
Fuzja
Fuzja
Kiedy Firen i Freeze mają poniżej 33% HP mogą wbiec na siebie tworząc Firzena. Jeśli fuzję spowodował gracz i komputer, wtedy kontrolę na Firzenem obejmuje gracz, ale jeśli dwoje graczy spowoduje fuzje, wtedy gra automatycznie losuje, kto ma nim kontrolować.